Rozhovor| Kevin Hruška: Som veľmi rád za skvelý BIG BOY kolektív!
Ako sa náš hrdina zákazníckej podpory a HRista samouk Kevin Hruška dostal k práci v BIG BOYovi? Kevina sme vyspovedali a zistili pre teba nielen jeho obľúbené dobroty alebo aký najšialenejší email odbavil, ale mali sme aj otázky na telo…
Ahoj Kevin, mali by sme začať najdôležitejšou otázkou: Na čom dobrom od BIG BOYa práve teraz uchádzaš?
Hoci som prísediaci pri všetkých vývojových poradách, kde samozrejme všetko ochutnávame, takže mi prejdú pusú všetky produkty, ktoré tu máme, som taký klasický zákazník. Som verný sladkému. Za mňa Zlatonka - to je number one. Hneď potom je BIG Bueno a BIG Rafael, to sú pre mňa jednoducho top tri produkty.
Ako začal tvoj príbeh v BIG BOYovi?
Cez kamarátstvo, poznal som sa so Soňou a Alexom. Najskôr som sem chodil len na brigádu na pozícii customer support. Na HR pozícii tu bol pôvodne niekto iný, ale zhruba po pol roku som prevzal aj túto agendu. Môj muž je v HR a tak ma to začalo zaujímať. Hovoril som si, že to skúsim, a keď to pôjde, tak to budem robiť. Keď nie, zostanem u zákazníckej. No a čaplo ma to. Teraz robím 50/50 zákaznícku a HR.
Ako je možné, že pôsobíš na pozíciu HR tak prirodzene? Jeden by vôbec nepovedal, že to nerobíš odjakživa.
Myslím, že je veľmi dôležité vedieť správne komunikovať a vytvárať vzťahy. Komunikácia je úplný základ všetkého. Do HR sa mi naskočilo hrozne dobre. Mal som teda zo začiatku veľký support, ale postupom času som sa v tom naučil chodiť.
Aké máš ako HR hodnoty? Čo razíš za filozofiu pre zamestnancov?
Spokojný zamestnanec = dobrý zamestnanec. Som prostredník medzi firmou a zamestnancami a starám sa o to, aby obe strany boli spokojné. Nezíde sa to zakaždým s pravdou, hoci sú rôzne benefity, vždy sa nájde niekto, kto rýpe. Ale to je asi v každej firme. Snažím sa teda na všetky usmievať a mať priateľský vzťahy. Predsa len ide s úsmevom všetko lepšie.
Čo je za teba super na tvojej práci, keď vezmeme ako HR, tak aj zákaznícku podporu, a čo naopak nie?
Pri oboch pozíciách je to rovnaké. Najlepšia aj najhoršia je komunikácia s ľuďmi. Príde na to, s akým typom človeka práve hovoríš a či si posol dobrých alebo zlých správ.
Máš nejaký zaručený fígeľ na tej zákazníckej linke, keď potrebuješ urovnať problém?
Samozrejme. Vypočujem celý príbeh a potom sa od toho nejako odpinknem. Keď niekto kričí, že nemá balíček, poprosím o strpenie a za chvíľku to vyriešime k úplnej spokojnosti. Je dôležité zákazníka vždy vypočuť a poskytnúť nejaké východisko. Vždy sa riešenie nájde.
Koľko vybavíš v priemere telefonátov za deň?
Záleží, ako kedy. Keď je kampaň, tak zvoní telefón pokojne každé dve minúty. V lete je uhorková sezóna, takže je telefonátov menej.
Možno to je preto, že sú za teplého počasia krémy krásne tekuté a nedochádza k separácii pod viečkom. To bude asi častá téma hovorov si viem predstaviť…
Áno, to bol predtým denný chlieb, ale teraz už veľmi nie. Vďaka novým technológiám sa všetko lepšie spája a nestáva sa to toľko. Samozrejme u niektorých produktov tomu zabrániť nemožno. Stará dobrá rada znie – na chvíľu položiť pohár s krémom do vodného kúpeľa, premiešať a všetko sa opäť krásne spojí a bude to krémové a vláčne ako po výrobe. Je to síce normálny jav, ale chápem, že keď niekto vidí tú konzistenciu v reklame, a príde mu napríklad stuhnutý krém, tak je z toho prekvapený. Od toho som tu ja, aby som to vysvetlil. Tým, že do našich krémov nepridávame žiadne konzervanty, nejde tomu úplne zabrániť.
A ako v takej situácii zvládaš ešte k tomu HR?
Človek si musí určiť priority. Vytýčiť body ktoré sú akútne a treba na nich začať pracovať okamžite a ktoré naopak chvíľku počkajú.
Vybavíš si nejakú zaujímavú reakciu od zákazníka? Nejaký totálny bizár?
Máme tu veľa úletov, ale asi najlepší historický príbeh je jeden z mojich prvých, ktorý mi dala Soňa na starosť na zákaznícke. Tá ho otvorila a dostala záchvat smiechu. Potom mi ho odovzdala a povedala: "Vyrieš to." Pán nám písal, že náš krém nebol také klasické maslíčko, že to bolo nejaké hutné, a že to pridal do bábovky a tá bola potom šedivá. Babka si o to vylomila aj zub. Aj také správy chodia, a je potrebné zareagovať na všetko.
Za čo si v práci najviac vďačný?
Som veľmi rád za kolektív. Sme priatelia, a tak sa aj vídame mimo pracovného času. Máme spoločné záujmy, zájdeme spolu von, idem na víkend mimo Prahy alebo aj na dovolenku.
Čo myslíš, že má BIG BOY oproti konkurencii?
Mňa. *smiech*
Z pôvodných krémov máš nejakých favoritov?
Čistý arašiďák, pretože z neho varím. Robím napríklad souvlaki s arašidovou omáčkou, jarné závitky atď. Veľa to zapájam do ázijskej kuchyne. Tam tú chuť arašidov milujem. Potom mám tiež rád Grand Zero s bielou čokoládou.
Ako by si popísal BIG BOY niekomu, kto o ňom nikdy nepočul?
Predstavil by som ho každému asi úplne rovnako, ako ho predstavujem záujemcom o prácu u nás. Sme jedni z najväčších výrobcov orieškových krémov na slovenskom trhu. Zameriavame sa predovšetkým na kvalitu. A stojíme si za tým, že to, čo robíme, je jednoducho jednotka na trhu. Aj vďaka tomu už tento rok BIG BOY oslavuje 7 narodeniny.
Máš teraz pri sebe na pracovnom stole nejaký ten krém a pri ňom lyžičku?
Teraz práve nemám, pretože mi to všetci hneď snívajú. *smiech* Už sme tu dlhoroční priatelia, takže zdieľame úplne všetko. Snáď až okrem partnerov. Dúfam. *smiech* Vždy keď si tam niečo položím (teraz máme tie nové proteínové krémy, to je strašne dobrý), dám si jednu lyžičku, prídem za tri dni, a ono je to úplne prázdne, totálne vyškriabané.
Máš nejaký rituál, ktorý robíš každý deň po príchode do kancelárie?
No jej. Prídem, zapínam notebook a púšťam hudbu. Nemám rád ticho, potrebujem nejakú kulisu. Potom si dám čierny čaj s mliekom.
Posledná otázka, osobné. Obdivujem tvoje originálne meno. Je pomerne neobvyklé, tak sa chcem opýtať, ako sa s ním žije?
Zvykneš si, nemáš veľmi na vybranú. Raz tí ho rodičia dali, tak trp. *smiech* Je to úplne v pohode, neustále sa stretávam s otázkou - "Ty si vážne Kevin?" A ešte k môjmu rýdzo americkému menu české priezvisko. Kevin Hruška.
Ja myslím, že máš obrovské šťastie. Kto môže povedať, že má také originálne meno?
Áno, milujem ho. To vieš, mama videla Tanec s vlkmi s Kevinom Costnerom a bolo to jasné. *smiech*
Povieš nám niečo na záver?
Milujem svojich fanúšikov! *smiech*
Ďakujeme veľmi za rozhovor, Kevin! A prajeme ti, nech si nielen ty, ale všetci v BIG BOY family nekonečne spokojní!
Vážení zákazníci,
máme pre vás novinku! Pokiaľ objednávate do Česka, prosíme vyberte Česko*.
*Váš výber sa automaticky uloží.
Príjemné nakupovanie! 💜